تولد عاشق تنها


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

 

نایت اسکین

سلام به همه ي دوستان عزيز و گرامي خودم  امروز تولدمه اين بدترين تولد زندگيمه امروز تنهاتر از هميشم هيچكي يادش نيست كه امروز تولد منه واسه همين خودم واسه خودم تولد گرفتم

تولدم مبارك

 

نایت اسکین

 

نایت اسکین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

~¤```~عشق دروغین~```¤~
ساعت22:23---11 فروردين 1391
دعوتم کن به یه بوسه گوشیه دنج یه رویا.من میخام با تو بمونم از الان تا ته رویا.من میخام باشم کنارت با همین رویا بمیرم.من میخام بمیرم اما دستاتو توی دستام بگیرم.واسه به تو رسیدن این همه شب رو دویدم.خسته از طلوع فردا شب به شب خوابتو دیدم.سلا.م عزیزم نبودی دلم
خیلی تنگید برات راسی تولدت مبارک
امیدوارم توپ بمونی....مرسی خجالتم دادی.


ویدا
ساعت16:50---11 فروردين 1391
سلام وبتوتغییردادی خوب شده تعجب کردم وقتی اومدم توش باحال شده موفق باشی
سلام آره ممنونم


نوشا
ساعت10:53---9 فروردين 1391
خداي اطلسي ها با تو باشد

پناه بي کسي ها با تو باشد

تمام لحظه هاي خوب يک عمر

به جز دلواپسي ها با تو باشد .



تولدت مبارک




سلام عزيزم ممنونم


lovely.girl
ساعت22:23---8 فروردين 1391
تنها بودم و اشک های رفتنت تنهاترم کرد

شاید اگر روز رفتنت میخندیدی

دلم را سرد میکردو یادت را از یاد خسته ام میبرد

نمیدانی چقدر گریه های اخرت قلبم رو داغون کرد

بازهم با این قلب شکسته با تموم وجود فریاد میزنم

برگرد ....دنیای من در تو خلاصه شده برگرد تا نفس اخرم رو ببینی



جوجو ببخش این پستتو ندیده بودم تولدت مبارک در ضمن مرسی که راستشو گفتی ممنونم عزيزم خواهش ميشه


~¤```~عشق دروغین~```¤~
ساعت22:38---6 فروردين 1391
اگر نمی توانی اقیانوس باشی، دریا باش، اگر نه رودخانه باش واگر نمی نتوانی رودخانه باشی نهری كوچك باش، اما هیچ گاه مرداب نباش.نهری باش جاری، زلال و مهربان و با جوشش زیبایت زندگی را به همه هدیه كن چون وقتی حركت میكنی هم زنده ای و هم به دیگران زندگیمی دهی ، سبزه های كنارنهر را دیده ای چه زیبا چشم رانوازش می دهند و ماورای پروانه های لطیفو زیبا هستند، این ها به خاطر سخاوت و مهربانی نهر كوچك اما جاری است، پس تو هم با الهام از این رود كوچك جاری شو و بدان خدا در همه حال با توست..راسی.گفتی اهل شیرازی.من اهل تهرانم.بازم
بهت سر میزنم امیدوارم آپ باشی


shadi
ساعت15:22---6 فروردين 1391
روز بدون تو مثل سال بدون باران است!
و این جاده ی خشک..
با اشکهای زرد من تر نمیشود
توکجایی که برای بوییدن باران دیوانه ام!


~¤```~عشق دروغین~```¤~
ساعت14:07---6 فروردين 1391
غرورم محکوم شد به شکستن ، احساسم محکوم شد به بازی گرفتن و چشمانم محکوم شدند به باریدن
اما عشقت محکوم شد که بماند در تکه تکه قلبم و قطره قطره ی جانم
موفق باشید.


~¤```~عشق دروغین~```¤~
ساعت13:45---6 فروردين 1391
سلام عزیز چه خبر خوش میگذره
راسی تا حالا دادش نداشتم خوشحال
میشم بشی دادشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 8 فروردين 1391| 12:0 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§